Welkom! (speeltuin sponsoren lijst) - Reisverslag uit , van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu Welkom! (speeltuin sponsoren lijst) - Reisverslag uit , van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu

Welkom! (speeltuin sponsoren lijst)

Door: Roel, Martijn, Jan en Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jan Roel Martijn Jasper

12 Juli 2009 | ,

Wij zijn vier studenten van de studie Bewegingstechnologie en gaan drie maanden op stage in Tanzania.
Wij zullen drie maanden gaan werken bij een school van het ‘Salvation Army’ voor gehandicapte kinderen in Dar es Salaam(Tanzania). Op deze school wonen 200 kinderen die dankzij deze school een eerlijke kans in de maatschappij krijgen. Onze werkzaamheden daar zullen bestaan uit het overbrengen van onze kennis op de plaatselijke medewerkers, het onderhouden en repareren van de bestaande protheses en hulpmiddelen en het ontwikkelen en vervaardigen van nieuwe hulpmiddelen. Wij zijn ook gevraagd om als extra opdracht nieuwe speeltoestellen te ontwerpen en vervaardigen waar deze gehandicapten kinderen veilig en met plezier in/mee kunnen spelen.
Lees hier onze verslagen van onze stage.
Ook willen we onze sponsoren bedanken die bijdrage hebben geleverd aan de speeltoestelactie:
Hr. G Kerkhof
Fam. J.N. Bioch
Fam. R. Groot
Fam. R.J. de Beus
Fam N. Mensch
En alle andere die een bijdrage hebben geleverd om onze reis mogelijk te maken!!

• 15 Juli 2009 - 21:47

Evelien Sanders:

Mannen,

Wat een avontuur! Heel veel plezier! Ik zal af en toe eens een kijkje komen nemen.

Groetjes,
    Evelien (afstudeerder bt)

• 21 Juli 2009 - 14:11

Saskia:

Hoi jongens!

Ik vind het echt super wat jullie gaan doen! En ik ben benieuwd naar de verhalen!!
    Heel veel plezier, succes en tot snel!

Kuss Sas

• 26 Juli 2009 - 16:24

Thomas:

Je weet wat je voor mij mee moet nemen!

• 30 Juli 2009 - 11:31

Gilianne Verwig:

Heren onwijs veel succes!! Ik hou de site in de gaten voor spannende verhalen!!

Kus

• 16 Augustus 2009 - 07:36

Greetje:

Hoi Roel,
    We blijven jullie volgen. Het begin is al leuk, dat zal wat worden. heel veel plezier en succes met jullie stage. Groet Greetje ,Joop, Arto en Ivar