Thuiskomst - Reisverslag uit , van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit , van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Door: Roel, Martijn, Jan en Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jan Roel Martijn Jasper

13 November 2009 | ,

Beste trouwe fans, vrienden en familieleden!

Vandaag zijn we eindelijk weer geland op Nederlands bodem! En daarmee is ook een einde gekomen aan ons avontuur!

Het kon natuurlijk weer eens niet eens gaan zoals gepland, dus kwamen we met ruim een half uur vertraging aan op Schiphol. Hier stond ons ontvangstcomité ons al gespannen op te wachten! Hier werden onze enigszins vermagerde gezichtjes veelvuldig gekust en geknuffeld!

Nadat we allerlei lekkere Hollandse specialiteiten hadden gekregen en een paar handen kruid- en pepernoten hadden weggewerkt was het tijd voor nog een paar foto's. Ook werden de trofeeën die familie Bioch voor ons het land had uitgesmokkeld nog even verdeeld en toen was het moment aangekomen waarop onze wegen zullen scheiden. Voor het eerst in 95 dagen zullen we s'ochtends niet meer tegen elkaars rotte kop aanstaren! :p

Maar niet voor al te lang, want maandag worden we alweer in de schoolbanken verwacht.....

En ook al kunnen we het niet vaak genoeg zeggen en herhalen: Vrienden, familieleden, vriendinnen die ons 3 maanden hebben moeten missen en ieder ander die met ons heeft meegeleefd en die zijn steentje op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen aan het realiseren van onze stage en de speeltuin voor de kinderen!

Asanté, Asanté Sana!!(Heel erg bedankt!) Zonder jullie steun had het nooit zo'n succes kunnen worden.....

Tutaonana! (we zien elkaar weer!)

Jasper de Beus, Roel Bioch, Jan Groot en Martijn Mensch