De eerste twee reisdagen - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu De eerste twee reisdagen - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Jan Roel Martijn Jasper Groot Bioch Mensch de Beus - WaarBenJij.nu

De eerste twee reisdagen

Door: Roel, Martijn, Jan en Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jan Roel Martijn Jasper

12 Augustus 2009 | Saudi Arabië, Riyad

Dinsdag 11 augustus was het dan eindelijk zo ver, onze reis naar Tanzania stond op het punt om van start te gaan. De reis begon direct 'goed': cheaptickets.nl bleek niet aangegeven te hebben dat er voor de bagage ook betaald moest worden, reis naar Londen 20 euro p.p. duurder.

Eén maal vertrokken was Jan lekker op dreef in het vliegtuig, z'n kotszakje kwam daarbij ook wel van pas... In Londen aangekomen hadden we nog de hele dag de tijd om wat te rond te snuffelen door deze mooie wereldstad. Na een dag in Londen doorgebracht te hebben, waren we blij weer bij onze tijdelijke thuishonk aan te komen: 'De bank bij de koffie corner' op londen gatwick airport.

Hier hebben we een heerlijke nachtrust gehad. Om de 10 minuten brulde een idioot de hele nacht lang hetzelfde bericht door de luidspreker en dit werkt niet lekker mee als je probeert te slapen.

Onze bagage hadden we op het vliegveld in de kluis achter gelaten en konden we de volgende ochtend vroeg weer op halen.

De 7 uur durende vlucht van Londen naar Dubai was top! Luxe flatscreens met games en films, voor iedereen één. En tussendoor werden we vol gestopt met heerlijk eten.

Nu zitten we op het vliegveld van Dubai. Een ENORM groot vliegveld. Heel luxe, maar het is heel kil en sfeerloos. Dat wordt slapen op de burgerking bankjes!!

We hebben een aantal foto's van Londen geupload, dus check ze snel!

Dikke kus.

• 12 Augustus 2009 - 19:34

Fam De Beus:

Hallo wereld reizigers. Leuke berichten van jullie eerste 2 dagen! Hopelijk zijn de luidsprekers daar in Dubai kapot, zodat jullie wat langer kunnen slapen. Geniet van jullie nachtrust:p
    Goeie reis!

• 12 Augustus 2009 - 22:25

Whitje:

Hee mannen is wel balen dat cheaptickets dat niet had doorgegeven :@
    foto's van londen zien er ook kicke uit
    nog heel veel plezier op jullie reis maar dat gaat wel lukken ;)

• 13 Augustus 2009 - 09:18

Pap En Mam, Bab-city:

Hallo mannen,

Vannacht om 02.00 uur eerst maar de computer aangezet om jullie reis te volgen.Wat een mooie zonsondergang opname uit Londen.Komende nacht kunnen jullie waarschijnlijkgenieten van een ëcht "bed", en uitslapen??????

• 13 Augustus 2009 - 10:01

Linda Philipps:

Hoi Roel,

Wij wensen jouw van uit Bergisch Gladbach (Duitsland) heel veel succes in Tanzania - en houden jou en de andere 3 jongens, goed in de gaten, per internet :-))

Jullie hebben in iedergeval allemaal wel een lekker makkelijk kapsel!

Groetjes en heel veel liefs,

Linda, Michael en Nils

P.S. Ga jullie natuurlijk meteen sponsoren.

• 13 Augustus 2009 - 17:26

Thomas:

Jan geen mokkels opgedaan in london?

• 15 Augustus 2009 - 17:43

Jack En Syl:

Leuk om te horen van jullie avontuur. Stoer dat jullie op de luchthaven hebben geslapen, al was het wat luidruchtig. Hopelijk zijn jullie goed aangekomen. We wensen jullie veel succes de eerste dagen.

Groetjes van ons.

• 16 Augustus 2009 - 07:18

Gertjan En Madelon:

Hallo luitjes,

Zo te lezen zit de sfeer er al goed in. Hoop dat jullie goed aangekomen zijn in Tanzania.
    Zijn benieuwd naar de verdere verslagen.
    Veel plezier.